Kaos!!!!!!!!!

Ångest, ångest, ångest!!!!

Alla springer runt som galningar o sista minuten packar.. Becka har tappat bort alla sina grejer, men hittar allt i mitt rum (hehe) o blir skit sur.. Mamma skriker på allt och alla om allt som vi inte får glömma!! Pappa skriker på mamma för att hon skriker på alla.......

O ja skriker på alla för att NÅN JÄVEL har tagit mina hörlurar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fatta 11 jävla timmar i bil utan hörlurar!!
JAG.DÖR...

O nu har hela "ska-ellika-behöva-åka-skidor-eller-inte" frågan dragit igång igen... Vilket resulterar i att alla blir sura på mig.... Fy fan säger ja bara....

Snälla låt mig slippa...... JAG.HATAR.SKIDOR!!!

Snälla nån hur ska detta gå???
Min familj (bråkigaste familjen i världen) + en familj me 4 små barn, i en liiiten stuga.......... Jäh......

Detta kommer bli 4 långa dagar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0