Julia smyg-bloggar!

Hej alla Ellikas läsare, Julia här!

Ellika är och "åker skidor" så jag tänkte smygblogga lite... MOHAHAHAHAhahAH! :P
Jag sitter här och har lite ångest, skolan börjar om några dagar och då blir det spanska prov och hela faderullan.. efter ett ååå så kul sportlov. Jag och ellika har hunnit kolla på en film om katter, killar och kyssar, haft snöbollekrig i centrum, haft seriösa snack, flummat, pratat om våra problem och andras problem, haft disco på toaletten till patron tequila (LOOOVVVE IIIT!) ätit på mcDonken typ 4 gångers (haha.. fint namn) kollat på BIO och massa annat skojsit!

Nu ska jag kolla lite på TV, hoppas ni gillade mitt inlägg! :)♥

om ni vill kolla in min blogg har ni den här: www.juliaugusti.devote.se

'



Kramar och pussar

Kommentarer
Postat av: anna

ALLT för gullig bild på julia!!

2010-03-06 @ 18:35:20
URL: http://annaz.devote.se
Postat av: ellikaa

Haha SNYGGT inlägg julia!! ;)

2010-03-07 @ 18:18:09
URL: http://ellikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0