HATAR!!!!!

Asså jag hatar seriöst min familj!!!! Dom är helt totalt up fuckade i huvet!!!!!!!!!

Först vid middagen böraja becka säga att ja va en dålig dansare, att ja hade gjort dåligt ifrån mig på klassen, att ja gjort hoppet fult o att de va bra att ja fått prata me celina så ja skulle bättra mig..... *suck*
Sen sa hon att ja va ett "jävla äckel" bara för att ja blev ledsen o arg när hon sa så.......

Sen börja mamma tjata på att ja alltid va inne på datan, sen kom pappa o sa att min mobilräkning är för hör. Då ville ja gå, men no no!
Då skulle ja sitta där o ha "kvalitets tid" (direktöversat: alla skäller på ellika tid!)
Skit kul hu??

SEN, börja mamma säga att ja måste plugga....... inte bara va vid datan... Att ja slulle få ig å franskan. Skiter väl ja i?? GAAAAH!!!!!!!!!!!

SLUTA TJATA O LÅT MIG VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh va ja älskar min familj.... *ironi, ironi, ironi!!!!*

Kommentarer
Postat av: Mattismonika

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-01-30 @ 21:30:59
URL: http://mattismonika.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0