Gästblogg av Tim!!! Läs hela! ;)

TJENA! Jag har ingen aning om vad jag ska skriva men... Ellika är här! Jag pratar med Nicklas på skype! Han käkar NUDLAR! Haha de e gott.. Har inga, eller jo typ Noodel Cups som Gustav inte gillar fast jag och Nicklas gillar dom! Ellika har nu lärt sig att man kan sitta här i tio dagar och överleva! Hon lyckades också märka att grönsaker ska vara där och kött här! ajaa.... Skolan va lite trög.. eller ja, tråkig som vanligt.. SpanskaProv imorrn! fett kul! NOT! Tähähä (måste ju skriva så, bloggens style you know!;))  Jaaamen Ellika ska jojja nu.. Hon e grym tydligen..! Jag visade min CareSquare nyss för hon sa att någon gick med en barnvagn utanför mig! Hon prasslar med en festis grej! Nu skrattar hon åt at jag skriver allt hon gör! Tähähähähä! (haha) Nicklas då!! Sånna ljud du gör! Nu tog Ellika mina tofflor ;( Men! Hon ska leka med min mobil! Papijump typ! Hon hoppar (?)!

Nu vet inte jag vad jag ska skriva mer.. Hon dog på Papi ;( Nicklas visslar! Det kliar i mitt öga! ;( Det högra asså..
Ajaa... Nicklas fick sms o ellika skrek: SMS!! vad står det?
Nu spelar ellika DOODLEJUMP!! Hon dog o tycker det suger... Nicklas fick sms igen.. :)
Avafaan nu har jag inget mer o skriva.. Eller jag kan ju skriva om mina andra vanor typ? nää trååk!

Meeen! På söndag har jag bandy match i Bollstanäs! Ska kötta alla! Tähähähä! Men... Mitt liv e väll lite normal eller onormalt? Normalt för mig.. Säkert onormalt för många andra.. Pernilla vill typ att nån ska penetrera henne med en köttyxa! Inte jag för hon e lite wierd! HEJ PERNILLA! Höahöa!  Nu logga Gustav in på skype!

Ellika KAN VISSLA! Hon gjorde det nyss!!!!!!!!!!!
lalalalalalaallaalalalalala jag vet inte vad jag ska skriva! Nicklas sms igen!

aja.. HEJDÅ!! <<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0