Danceteam!!!!

Höll på att somna idag på danceteam för ja va så trött!!!!!
Om inte elina skulle varit där skulle de sugit HÅRT, men hon peppar alltid upp mig :D

Fast ida pressa mig så hårt på stretchingen så ja börja gråta......

Så här stod jag:

Sen kom ida o pressa. Grejen va inte att de gjorde ont. Nej, ja har ett jätte stort ärr på mitt knä efter att ja trillat på cykeln. O de området är AS känsligt!!! Så när hon pressa ner de i golvet trodde ja att ja skulle DÖ!!!! Usch usch, men livet som dansare är hårt :P

Vi gjorde iaf klart fallin:


INTE min stil... Ja kan inte hitta nån jävla dum känsla.........

Aja, de blev ett bra avsult iaf!!
Hela mini är ju samlat sen på ultimate, så vi fick köra upp vårt tävlings program för resten av ultimate :D

Nu är ja HELT SLUT!!!!!!!
pussågodnattgullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0