Jag är en ond flickvän :P

ellika säger:
aa kanske det   men åååh stackars gus ja klarar itne av det!
ja ska fan tröst strula honom
johanna säger:
haha så sa du inte när jag va olyckligt kär :'P
ahah om du tror de hjälper så kanske
eller jo det är fett smart!
då kanske martina får upp ögonen för honom!
ellika säger:
exakt
johanna säger:
hmm vi har ett problem
john
ellika säger:
ojjust det!
helvete honom hade ja glöömt
*
HAHAAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA
(Notera att detta är en ytterst oseriös konversation ;))



ellika säger:
aa kanske det! men åååh stackars ***** ja klarar inte av det!
ja ska fan tröst strula honom!!

johanna säger:
haha så sa du inte när jag va olyckligt kär :P
ahah om du tror de hjälper så kanske
eller jo det är fett smart!
då kanske ***** får upp ögonen för honom!

ellika säger:
exakt ;)

johanna säger:
hmm vi har ett problem
...john?

ellika säger:
ojjust det! helvete honom hade ja glöömt !
HAHAAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA!!!

johanna säger:
hahahahahahahahahahah XD



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, tack :) Jo, Visa verkar ha förståt det och visa inte. Och jag vill att folk förstår det. Vi är inte små ungar längre ;)

2010-07-04 @ 15:42:18
URL: http://wishu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0