Mina J, mitt M och mitt N

Av en lite random chatt konversation började jag fundera på vad en äkta vän är...

En äkta vän är inte bara någon man umgås med varje dag, eller någon man säger att man älskar. En äkta vän är en som alltid ställer upp, som alltid finns där, som alltid stöttar en! Oavsett vad! Genom korkade val och dumma beslut... En äkta vän finns alltid där som stöd och tar en igenom de svåra tiderna. När alla andra hatar en och man inte har någon, det är då det visar sej vilka som är ens äkta vänner. En äkta vän snackar inte skit bakom ens rygg, den försvarar en så fort någon annan gör det. Jag vet inte hur det är med er, men jag har några som jag alltid skulle ställa upp för, genom allt...

Till er vill jag bara säga: NI ÄR BÄST!









Kommentarer
Postat av: johanna

MYYYYY LOOOOOOOOOOOOVE BEBIS GULLE MYSE BAJIS PLUTT

2010-12-28 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0