Lördagkväll!

Kvällen börja me en lite överrasknings middag för sophie som fyllde 15!
Efter de så skulle vi dra till martina om hade ff! Ja, olivia å ebba tog tåget å buss! Alla andra hade moppe, men ja LOVAR att vi hade de mkt roligare!! Vi satt å spelade hög musik å sjöng mee! Ja å ebbuw sjöna HELA "ja är en vampyr" så olle blev as irriterad! Å vi va sååååååå grymma för vi lyckades tajma tåget å bussen PERFEKT!

När vi just kommit på bussen skulle ja dricka lite, så satte ja allt i fel strupe!! JA HÖLL TYP PÅ Å SPY!!! Fast då kom john på bussen så ja blev jätte glad å börja må bra :)
Hos martina va de kul, men kanske liiite segt... Asså de va väldigt lite folk å rätt låg musik å så. De kändes lite patetikst att festa liksom!

Alla va tvungna å dra vid typ 11, å då skulle de fortsätta hos nicklas. Men han va så OTROLIGT DRYG mot mig så ja ville inte dit!
Ist drog john me mig till fågelöudde! Vi missa bussen å fick vänta i typ 100000 år!! Men de gjorde inget, vi hade de mysigt ändå ;) När vi kom dit behövde vi dra nästan direkt, men de gjorde inget de heller! De va ändå sjukt kul! Alla va rätt dragna, så ja gick å skratta åt dom!:P Men de va sjukt läskigt när vi kom dit för alla ba "ja ellikaaaa!!!" å hoppa på mig i värsta gruppkramen så ja trilla :( de gjorde lite ont.... Men de är alltid najjs me ett så varmt välkomnande ;)

Bussresan va bara galet rolig!! Alla va såååååå glada å alla kände alla typ fast vissa aldrig träffats förr!;) De va en rätt kort kille från stan som hette max som börja stöta på mig!:P Men när han fråga om vi kunde pussas så sa ja att ja hade kille å då undra han vem. Å när ja peka på john blev han typ skit rädd å bad om ursäkt 100 gånger å bad mig att inte säga nåt till john! Asså han va 159, som jag liksom, så han va skit rädd för att hamna i bråk me john för han visste ju att han inte hade nån chans :P

Sen gick vi å köpte dricka på statoile å träffa stan-killarna från bussen igen! De berätta att de varit as kära i ellen(min kompis) när de varit mindre! Haha! Fast sen blev klockan rätt mkt å så såg ja å john vår buss komma så vi drog hem ist! På bussen träffa vi fanny å mickan som varit hos nickals. De sa att de typ varit kul, men ja ångrar inte att ja inte drog dit. De va så sjukt kul på fågelöudde!:D
Ojoj, vilket feta långt inlägg! haha! Aja, hade bra! PUUUUUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0