Klassresa! ;D

Va på Finnhamnklassresa en natt men min älskade klass 9b!
Även om de va lite ovärt så hade ja ändå otroligt kul!!

Fredagen kl 11 åkte vi en buss till gåshaga å tog en båt ut till finnhamn! Där lekte vi massa lekar å sen fick vi bada! Vi laga tacos å åt :D Usch va mätt ja va.... Alla blev indelade i stugor och rum, men de va inte riktigt nån som höll det ;) Julia somna i min säng å ja somna i killarnas rum! De hade haft prutt-tävligt, så roliga som dom är... Fast lukten va borta när ja kom dit å sov!
Det blev tyvärr ett missförstånd eller vad men ska kalla det... Folk trodde att jag och felix hångla! Men jag kan säga er kära läsare, och det LOVAR JAG PÅ HELA MIN SJÄL! Att det gjorde vi ABSOLUT INTE!!! Jag älskar min john, å felix älskar sin alice, så de skulle ALDRIG HÄNDA! Tyvärr går ryktena, men tro dom inte ;)

Dagen efter spela vi brännboll å bada! Sen va de bara att åka hem! Ja hade bara sovit 3 timmar, så ja sov halva resan hem :P

Lite segt att bara va på en ö, men ändå helt okej! Ja hade iaf kul!! Ska ja skvallra lite oxå?????? I ett rum kördes sanning å konka, å då va en en som förlorade sin strul-oskuld! Vill ni veta namn?? HAHA de får ni inte! :P

Aja, tack klassen för en kul resa typ! :P PUSS



























<Fler bilder kommer senare, på fb, eller inte alls.... HAHA :P>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0