Varför ja aldrig har uppsat...

Vet ni vad jag kom på igår???


Becka fråga mig varför ja alltid har utsläppt hår (ja hade uppsatt hår då)((har de ibland hemma)) Å de tänkte jag verkligen efter....
Varför har jag aldrig uppsatt??


Å då kom jag på det!!

För flera månader sedan sa en person som verkligen betydde mycket för mig då att jag var ful i uppsat...

Fatta att jag har låtit den personen påverka mitt utseende under så lång tid??
Är inte det rätt sjukt egentligen??

Den personen fattade inte hur mycket den sårade mig, och den personen kommer nog inte ens ihåg att den sa det...
Men jag minns
.

När jag kom på det fick ja ont i hjärtat.
Ja kom ihåg hur ledsen ja blev.


Liksom...
Vem säger till nån den älskar att den är ful??

Tydligen den personen....
Men den kan gå å ta sig!


Du är inte värd något längre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja ha det! :) du är säkert jättesöt i det <3

2010-04-20 @ 18:54:12
Postat av: annnnaaa

VAFAN va är det för jävel som sagt det?? vem??

Den kan ta sig för jag kan tänka mig att du skullle vara en riktig urping i uppsatt!

2010-04-20 @ 19:10:17
URL: http://annaz.devote.se
Postat av: SimmieBoii

Vem då!!!? Ellika, nu ska vi se till att sökningen på "anal fisting" höjs rejält!

2010-04-20 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0