Underbart :))

Hej alla underbara människor!

Jag har haft en strålande kväll! Va me nicklas å såg på o.c! Gissa vad som hände?? Både seth å summer OCH merissa å ryan blev tillsammans igen!!!!!! LYCKLIGT SLUT!!!!! Det var iaf as härligt å vi snacka en massa skit å massa viktig eller ja vet nte riktigt!:P

Nicklas om de läser detta!!! Glömm inte sniffa lacknafta på fritiden imorn!!!!!

Har ni haft en härlig känsla i maagen nån gång?? En lycka eller typ skratt som ligger å bubblar härligt där inne? Så har jag nu!! Så jäkla härligt!!!!!! :))
Jag mår så jävla bra i hela kroppen å känner mig snygg som fan!
NOTHING CAN BREAK ME DOWN! :D

Fast nu ska jag gå å sova!!!!!!!
Puss på er alla!! <<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kände så när anne-lie sa att jag gjorde jättefina dubbel pirouetter och att dom var på f++ nivå

2010-04-05 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0