Plugg...

Hey all!
Detta kommer bli en hämsk dag....

JAG SKA PLUGGA!

Jag försökte igår, VET NI HUR SVÅRT DET ÄR ELLER?!?

Anntagligen! Jag gissar på att ja är den ändå 15 åringen som inte har någon aning om hur man pluggar! Det är rätt hämskt att erkänna, men jag har inte pluggat förut....
Jag har klarat mig på att bara lyssna på lektioner!
Coolt va??
Mina betyg va ju ände inte SÅ dåliga! :P

Fast när ja gick i 6 å halva 7 brukade ja läsa lite text å träna glosorna i franska me min mama, men då va ju skolan fett chill! Man behövde inte göra nått!:P Fast sen blev ja ju sådär ledsen å då sket ja i skolan. Fast sen när ja blev glad igen glömde ja väll bort att börja plugga igen....

Aja, får väll se om någon vänlig själ vill hjälpa mig(a)

Puss å kram!
Önska min lycka till! <33



Kommentarer
Postat av: Stella

Vad ska du plugga?? :o <3

2010-04-03 @ 11:06:41
Postat av: sara

haha ellika lycka till!! det kommer säkert gå bra :) men kom och ställ en fråga i min frågestund! pusssaar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0