New moon..... :/

Sitter i mitt stökiga rum!!!!

Ja fick inte gå ut ikväll :(
Ja ville va me nickals å guctav men mina föräldrar fick damp så här sitter jag... SJÄLV PÅ MITT RUM!!!
Nödvändigt att jag är hemma då liksom?!?

Jäh jäh, nu ska ja se på new moon!!!!! Såg den på bio me mama (tro det eller ej men min mamma älskar twilight serien -.-) AJA!!!!!
Nu ska ja skratta åt att edward blir av med sin tjej i nån timme!!!! Mowaahahah!!!!
(fast tyvärr får de varan i slutet...... fan..)

Pussåkram!!



Kommentarer
Postat av: en Twighlight nörd som älskar twighlight mer än något annat i hela världen...

hm...

2010-04-04 @ 19:00:14
URL: http://juliaugusti.devote.se
Postat av: ööhhhhhh martina

asså vafan hon har ingen bh på sig??

2010-04-07 @ 00:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0