Julia Lundmark! <3

Yes!!!!!!
Imorn får ja träffa min älsklig igen!!!!!!!!


Här kommer lite
LOVELY bilder på mig å julia genom tiderna!!!!!!! :DD

6!!!! Eyj fy FAN så man såg ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xdxdxd

7!!!!

Efter basket matchen!

I skolan, slutet av sjuan :P

Haha woops! Här var nog våran "period"! :P

SOMMARLOV!!!!!

Början av 8!!!! (denizou är snygg i bakgunden :P)

Haha! Ouff!!!!

Soprtlov!!!!!!!!!


Jem får oxå va me på ett litet hörn ;)

Haha hoppas ni njuter av alla fina bilder!!!!!!:D
Pussåkram!<33



Kommentarer
Postat av: annasomälskarellikaas

ELLIKA JAG BLIR HELT VIMSIG, du uppdaterar ju hela tiden!!!! hahahha det där var nog våran period (HOSHOST MISSTOLKNING)

2010-04-10 @ 11:11:52
URL: http://annaz.devote.se
Postat av: JUlia som var snyggast på alla bilder!!!!

AAAAAAAAAAAAHHHH! jag kommer verkligen ihåg allt!!!!!!!! specciellt det med klubban!!!

2010-04-10 @ 23:42:32
URL: http://juliaugusti.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0