i väntan på att de ska vakna...

Thjaaaa!!!!

Nu har ja varit vaken i 4 timmar själv å simon å nickals sover ännu djupt...*suck*

Jag har hunnit se klart love guru nu å så har ja sett slutet på shutter island som vi inte hann se igår!

JA NICKLAS RÖR SIG!
Fan, han vakna inte..........

Jag är SKIT HUNGIG!!!!!!!!
Har varit det sen inatt! :O
Ja sitter å äter nicklas polly, hoppas att han inte bli arg... :D

Jag funderar på att gå hem.....
Men jag kan inte väcka dom å säga det!!!!!
NI SKA SE HUR SÖTA DE ÄR!!!!

(Jag kommer anntagligen få redera detta sedan när de vaknat å läst...)
Just nu har de knappt nått täcke på sig, så de ligger skit tätt för att värma varan! De ser så mysigt ut! Ja villl oxå va me..:(  Men då kommer jag bara väcka dom!!!!!
Nu när nicklas rörde sig nyss la han armen om simon, NAW!


Simon va ju vaken förut, varf somna han?!? Fan!

Nu har jag:
*läst alla bloggar jag vet
*stalkat alla på facebook
*skrivit massa tråkiga blogginlägg
*sett 2 filmer
*skickat massa sms...

YäH! Ja har ett kul liV!! :D
Pussåkram! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0