Girlicious- Like me

Hittade min favvo låt ifrån vårterminen i 7!!!!
HJÄLP säger jag bara!!

Asså ååh va jag kommer ihåg den tiden! Då skapade jag min ego blogg å va en jävla bitch! Fast ja lyckade typ få alla i min klass att tro att ja va perfekt! Att mitt liv va as bra å att allt ja ville ha fick ja!
ÄLSKADE jag den här låten!!!!!!!! Tyckte att jag var de som sjöng, å att resten av världen var de som de sjöng OM! Altså, ja tyckte att alla ville va som mig..

Ey, fyfan va hämska jag var!!!!!!!!!!

Aja, gjort är gjort och jag ångrar INGET! Det är de förflutna som gör dig till den du är idag! Å eftersom ja älskar mig själv som jag är nu, får ja väl tack min bitch-period att den har gjort mig till de  ja är :P





Jag står inte för något de gör i denna video!!

Kommentarer
Postat av: A M M E

SV: Tack, ska tänka på det, bra tips! ;)



<3

2010-04-06 @ 10:04:03
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: annapanna

ELLIIKKAS LILLA STALKER ANNA! HEJ! jag må säga att jag är tillbaka i den fasen då jag måste gå in på din blogg och kommentara allt du gör!! förresten älskar jag headern grovt!

2010-04-06 @ 11:29:12
URL: http://annaz.devote.se
Postat av: Fuljdi

Vart har du köpt väskan på headern? :)

2010-04-06 @ 12:45:40
Postat av: Steinlive

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-10-13 @ 11:32:57
URL: http://steinlive.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0