Brinn i helvetet din jävel...

Idag når ja va på donken me jem å nicklas va de en kille som blev jagad av massa vakter!!!!:O:O
Vi gick å kolla, å ja råka glömma min(timmies) mobil på bordet... När vi kom tbx va den borta! :(

Vi va borta i seriööst en minut, å inte alls långt borta!!!!
Men den jävla tjuven slog till änd.....


Men ja gick å köpta nytt sim-kort direkt å stoppa in de i beckas gamla mobil!
(Mina föräldar får INTE veta detta!!)


Å nu har ja ställa klockan på ringning, så att ja kan gå upp vid 6 imorn å byta mitt nummer i mina föräldrars mobiler utan att de märker något!!!! Yes ja är såååå samart!!!!! ;)


Hoppas att ni andra haft en trevlig dag! pöss<33

<-- Efterlyser min älskade!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0