Ahahhahah!!!!!!!!

Är inte de bästa som finns dagböcker?? De snacka ja å nickals om igår, de är så JÄVLA KUL!!!!!
Läste i min ifrån 7 nyss! Å gick oxå in å kolla inlägg ifrån juni förra året på min gamla blogg!!

Hahahhaha ja läste om klassresan!!!! Asså FYFAN!!
Jag kommer ihåg den som om den var förra veckan!!!
Allt kaos, tjafs, skratt, mys, allt vi gjorde, det hämska vädret!!!!!! Åååh de va SÅ JÄVLA KUL!!!! Men ändå SÅÅÅ misslyckat!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahaha!!!! Minne som alltid kommer finnas i mitt hjärta!!!!! <3

Se mitt inlägg om klassresan HÄR!

Ha en GRYM dag alla!<33


Jag kommer VERKLIGEN ihåg det här!!!!!!!! Just denna sekund! Ja minns vad ja å berre såg för bilder på hanns mobil just då!!!!!! SJUUKT!!!!!!


Ja, stella å julia i bilen <33


HAhaHAhahA jag dööör!!!!!!! Säxigt.... verkligen! :P

Kommentarer
Postat av: annasomläserelllikasbloggvarannanminut

GUUUUU så söta bilder ellika, verkligen! haha

2010-04-06 @ 13:48:55
URL: http://annaz.devote.se
Postat av: sara

hhaha men ellika vi hade ju ändå gaanska kul på klassresan :P?

2010-04-06 @ 19:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0